Skontaktuj się z nami: +48 600 251 863
Ul. Katowicka 9, 31-351 Kraków, e-mail: irek.ring@wp.pl

Oferta

Pierścienie:

W naszej ofercie znajdziecie Państwo Pierścienie dystansowe aluminiowe do wszystkich samochodów osobowych i terenowych (także ze zmienionym rozstawem śrub).

 

tuning akcesoria tuning akcesoria tuning akcesoria

 

Dystanse z aluminium:

- do każdego modelu auta
- na długie śruby
- od 5 - 40 mm (na koło)
- również ze zmiennym centrowaniem tuning akcesoria

 

 

Dystanse ze szpilkami z aluminium:

- do każdego auta osobowego i terenowego
- z wtloczonymi szpilkami (10,9)
- możliwość zmiennego rozstawu śrub i centrowania
- grubość od 22-70mm(na koło) tuning akcesoria

 

 

Typ, Marka Nr Grubość 1 szt. mm Średnica podziałowa PCD / ilość śrub CB średnica centrująca Śruby
Alfa, Polonez, Łada 1 5
10
98/4 68.6 M12 x 1,5
15 98/4 58,6 M12 x 1,5
20
25
30
98/4 58,6 M12 x 1,5
Alfa, Citroen Jumpy 2 5
10
98/5 58 M12 x 1,25
15 98/5 58 M12 x 1,25
20
25
30
98/4 58 M12 x 1,25
Alfa, Fiat, Lancja, Seat 3 5
10
98/4 58 M12 x 1,25
15 98/4 58 M12 x 1,25
20
25
30
98/4 58 M12 x 1,25
Audi, BMW, VW, Seat, Skoda 4 5
10
100/4 57,1 M12 x 1,5
15 100/4 57,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 57,1 M12 x 1,5
Audi 5 5
10
108/4 57,1 M14 x 1,5
15 108/4 57,1 M14 x 1,5
20
25
30
108/4 57,1 M14 x 1,5
Audi, VW, Skoda 6 5
10
100/5 57,1 M14 x 1,5
15 100/5 57,1 M14 x 1,5
20
25
30
100/5 57,1 M14 x 1,5
Audi, Ford, VW, SKODA 7 5
10
112/5 57,1 M14 x 1,5
15 112/5 57,1 M14 x 1,5
20
25
30
112/5 57,1 M14 x 1,5
BMW 8 5
10
120/5 72,5 M12 x 1,5
15 120/5 72,5 M12 x 1,5
20
25
30
120/5 72,5 M12 x 1,5
BMW 9 5
10
120/5 74,1 M12 x 1,5
15 120/5 74,1 M12 x 1,5
20
25
30
120/5 74,1 M12 x 1,5
Chrysler 10 5
10
114,3 71,4 1/2
15 114,3 71,4 1/2
20
25
30
114,3 71,4 1/2
Citroen, Peugeot 11 5
10
108/4 65 M12 x 1,25
15 108/4 65 M12 x 1,25
20
25
30
108/4 65 M12 x 1,25
Citroen, Peugeot 12 5
10
98/3 55,1 M12 x 1,25
15 98/3 55,1 M12 x 1,25
20
25
30
98/3 55,1 M12 x 1,25
Peugeot, Citroen, Volvo 13 5
10
108/5 65,1 M12 x 1,25
15 108/5 65,1 M12 x 1,25
20
25
30
108/5 65,1 M12 x 1,25
Opel, Daewoo 14 5
10
100/4 56,6 M12 x 1,5
15 100/4 56,6 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 56,6 M12 x 1,5
Opel Agila 15 5
10
100/4 54,1 M12 x 1,5
15 100/4 54,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 54,1 M12 x 1,5
Opel 16 5
10
110/5 65,1 M12 x 1,5
15 110/5 65,1 M12 x 1,5
20
25
30
110/5 65,1 M12 x 1,5
Honda, Rover, Daihatsu, Kia, Mitsubishi 15 5
10
100/4 56,1 M12 x 1,5
15 100/4 56,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 56,1 M12 x 1,5
Honda, Rover 18 5
10
114,3/4 64,1 M12 x 1,5
15 114,3/4 64,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/4 64,1 M12 x 1,5
Mitsubishi, Volvo, Hyundai 19 5
10
114,3 67,1 M12 x 1,5
15 114,3 67,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3 67,1 M12 x 1,5
Mitsubishi Lancer, Mazda 20
25
30
5
10
114,3/5 67,1 M12 x 1,5
15 114,3/5 67,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/5 67,1 M12 x 1,5
Honda 21 5
10
114,3/5 64,1 M12 x 1,5
15 114,3/5 64,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/5 64,1 M12 x 1,5
Ford 22 5
10
108/4 63,4 M12 x 1,5
15 108/4 63,4 M12 x 1,5
20
25
30
108/4 63,4 M12 x 1,5
Ford 23 5
10
114,3/5 59,6 M12 x 1,5
15 114,3/5 59,6 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/5 59,6 M12 x 1,5
Ford 24 5
10
108/5 63,4 M12 x 1,5
15 108/5 63,4 M12 x 1,5
20
25
30
108/5 63,4 M12 x 1,5
Mercedes (M14 x 1,5) 25
25a
5
10
112/5 66,5 M12 x 1,5
15 112/5 66,5 M12 x 1,5
20
25
30
115/5 66,5 M12 x 1,5
Nissan 26 5
10
100/4 59,1 M12 x 1,25
15 100/4 59,1 M12 x 1,25
20
25
30
100/4 59,1 M12 x 1,25
Nissan N16 27 5
10
114,3/4 66,2 M12 x 1,25
15 114,3/4 66,2 M12 x 1,25
20
25
30
114,3/4 66,2 M12 x 1,25
Renault 28 5
10
100/4 60,1 M12 x 1,5
15 100/4 60,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 60,1 M12 x 1,5
Renault Laguna II 29 5
10
108/5 60,1 M12 x 1,5
15 108/5 60,1 M12 x 1,5
20
25
30
108/5 60,1 M12 x 1,5
Subaru 30 5
10
100/5 56,1 M12 x 1,25
15 100/5 56,1 M12 x 1,25
20
25
30
100/5 56,1 M12 x 1,25
Toyota, Mazda, Suzuki, Kia 31 5
10
100/4 54,1 M12 x 1,5
15 100/4 54,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/4 54,1 M12 x 1,5
Suzuki 32 5
10
114,3/4 60,1 M12 x 1,5
15 114,3/4 60,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/4 60,1 M12 x 1,5
Toyota 33 5
10
114,3/5 60,1 M12 x 1,5
15 114,3/5 60,1 M12 x 1,5
20
25
30
114,3/5 60,1 M12 x 1,5
Toyota 34 5
10
100/5 54,1 M12 x 1,5
15 100/5 54,1 M12 x 1,5
20
25
30
100/5 54,1 M12 x 1,5
Daewoo Matiz 35 5
10
114,3/4 69,1 M12 x 1,25
15 114,3/4 69,1 M12 x 1,25
20
25
30
114,3,/4 69,1 M12 x 1,25
Marka Nr Ilość śrub Rozstaw śrub Średnica Centrująca Śruby/Szpilki
Chrysler 1 5 100 57,1 14/2 x 1,5
--- 2 5 114,3 71,5 12 x 1,5
Citroen Picasso 3 4 108 65,1  
Dajhatsu 4 5 139,7 106 12 x 1,5
Fiat 5 5 98 58 14 x 12,5
Ford 6 5 108 63,3 12 x 1,5
Galaxy 7 5 112 57,1 14 x 1,5
USA 8 5 114,3 59,6 12 x 1,5
USA 9 5 114,3 67,2 12 x 1,5
Explorer 9a (9b) 5 139,7 (114,3) 100,1 (70,5) 1/2 cal
Maverick 10 6 139,7 110 12 x 1,5
Hyundai 11 6 139,7 110 12 x 1,5
Isuzu 12 6 139,7 110 12 x 1,5
Mazda 13 5 114,3 67,2 12 x 1,5
Mercedes 14 5 112 66,5 12 x 1,5
--- 15 5 140 85 14 x 1,5
Mitsubishi 16 5 114,3 67,1 12 x 1,5
--- 15 6 139,7 110/67,1 12 x 1,5
Nissan 18 5 114,3 66,2 12 x 1,5
--- 19 6 139,7 110 12 x 1,5
Opel 20 5 110 65 12 x 1,5
--- 21 6 139,7 110 12 x 1,5
Peugeot 22 5 98 58 14 x 1,5
--- 23 5 108 65 12 x 1,5
Renault 24 4 100 60,1 12 x 1,5
--- 25 5 108 60,1 14 x 1,5
Seat 26 5 112 57,1 14 x 1,5
Suzuki 27 5 139,7 108 12 x 1,5
Toyota 28 5 114,3 60,1 12 x 1,5
--- 29 6 139,7 110 12 x 1,5
VW 30 5 112 57,1 14 x 1,5
Jeep 31 5 139,7 109 110 x 1,5
--- 32 6 139,7 110 12 x 1,5